O altă modalitate de verificare a performanţelor angajaţilor

În ultima perioadă, tot mai companii colaborează cu diferite firme ce oferă servicii de mystery shopping, pentru evaluarea performanţelor angajaţilor şi nu numai, pentru simplă verificare a poziţie în piaţa în care se afla.

clienti misteriosi

Modul cum aceste firme de cercetare de piaţa este unul mai special, fiind o modalitate unică şi precisă de evaluare. De exemplu, pentru implementarea unui astfel de program, compania de mytery shopping deţină un personal foarte bine selectat şi antrenat pentru a-şi duce la capăt scopul. Aceste persoane mai sunt cunoscute şi sub numele de clienţi misterioşi, persoane ce se vor da drept clienţi şi care vor analiza comportamentul angajaţilor în tot procesul de vânzare a produsului său serviciilor, în funcţie de caz.

Clienţii misterioşi sunt aleşi cu atenţie dintr-o mare bază de date în funcţie de istoric, aptitudini şi capacitatea de a analiza pentru întreg acest proces la care vor lua parte. De menţionat este faptul că, firma angajatoare cât şi întreg personalul, nu au cunoştinţe despre identitatea acestor clienţi misterioşi şi nici de momentul în care îşi vor face apariţia.

Implicarea clienţilor misterioşi în întreg procesul

Pentru că o companie sau chiar şi o firmă de dimensiuni mai mici să evolueze în relaţiile cu clienţii săi, aceştia trebuie să impună anumite reguli stricte pentru angajaţii săi. Pentru că diferitele condiţii şi instructajul angajaţilor să fie respectat de către aceştia, majoritatea firmelor apelează la aceşti clienţii misterioşi.

În urma unui scenariu foarte bine stabilit dinainte, unul din aceşti clienţi misterioşi se va deplasa la unitatea evaluată, urmărind anumite aspecte în întreg procesul de comunicare cu angajatul. Va urmări în special atitudinea angajatului precum şi implicarea acestuia atunci când un client este interesat de un anumit produs său serviciu.

Fii primul care evaluează articolul:

Loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Cod HTML permis: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Abonament la comentariile articolului   Abonament la toate comentariile