Reclama Fanta

Ştii reclamele alea la Fanta, sigur. Prostiile alea cu grafica pop-ish, cu homunculuşii ăia care se opun cu îndârjire oricărei forme de autoritate şi, scoţând la iveală o sticlă de Fantă, ucid la modul cel mai plăcut orice demers al autorităţii respective de a le sta în cale, folosind, check this, bule frumoase, portocalii, care transformă o lume totalitară şi gri într-o lume a luminii, nonconformismului şi diversităţii…

Ce incredibil rahat!

Felul în care The Coca-Cola Company (TM), exemplul perfect de monstru corporatist pe care-l doare fix în cur că intoxică o lume întreagă cu apă cu coloranţi artificiali, întoarce pe dos întreaga paradigmă a revoluţiei sociale, este absolut greţos.

Cică societatea, anonimă, gri, împilatoare, te bagă într-un mecanism oribil de unde ieşi gri, uniform şi cu capul pătrat. Da’ vine Fanta, recte The Coca-Cola Company (TM), arhetipul corporatist, şi te face om la loc.

Adică, nu The Coca-Cola Company (TM), reprezentantul lugubrului univers corporatist, e maşinăria teribilă care te transformă într-un robot consumist, care le cumpără otrăvurile, ci corporaţia e cea care te scapă de oribila perspectivă a uniformizării într-o societate ternă şi, din păcate, lipsită de Fanta.

Acest mod de a întoarce lucrurile pe dos este, indubitabil, opera unui geniu al răului. Suspectez Anticristul.

Target

E clar ca lumina zilei că există. Acei roboţi pentru care mesajul e limpede şi apare fără nici o distorsiune sau întrebare. Pentru care mesajul reprezintă sămânţa prostirii în continuare. Roboţei tâmpiţei care, în micul lor subconştient, absorb ca nişte bureţi uitaţi în deşert mesajul subliminal. Oameni condamnaţi cu care „corporaţia” a învins, înainte de orice luptă. Degeneraţi condamnaţi.

Omul moare

Văzând succesul campaniei, constat că moare. Omul. Ăla clasicul, scris cu majusculă iniţială. Denerescenţa speciei continuă, avântat, pe culoarele temporale ale sinistrei Noii Ordini Mondiale.

(4,80 / 5 evaluări)
Loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Cod HTML permis: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Abonament la comentariile articolului   Abonament la toate comentariile