Reclamă gratis

Da, faci reclamă gratis . Şi constă în link-uri fără rel=”nofollow”, cu text conceput de către tine, într-un context relevant scris de tine. Spune-i advertorial sau spune-i cum vrei. Acesta e viitorul reclamei pe web, dacă ne întrebi pe noi. Majoritatea internauţilor sunt deja orbi la majoritatea restului formelor de reclamă.

Conţinutul site-ului la care faci reclamă astfel nu trebuie să prezinte Conţinut inadmisibil. Poţi chiar să afişezi banner-e sau alte imagini publicitare, în limitele bunului simţ (depăşirea acestor limite se sancţionează prompt). Conţinutul pe care îl adaugi astfel ar putea fi (dacă administratorii „se prind” şi reclama e evidentă) marcat ca fiind publicitar, pentru edificarea din start a vizitatorului, de care n-avem nici cea mai mică intenție de a ne bate joc.

Ne permitem câteva sugestii legate de acest fel de a promova şi, de asemenea, legate inerent de calitatea a ceea ce publici pe Netarhia, de care depinde, în ultimă instanţă, dacă ceea ce publici rămâne sau nu online.

Scrie ca și cum n-ai face reclamă

Dacă reuşeşti, tocmai (ţi-)ai făcut cea mai bună reclamă. Punctele următoare sunt doar mijloace tehnice pentru a realiza acest deziderat suprem.

  • Scrie ca şi cum ai scrie pe site-ul tău, transformând punctele cheie în link-uri către tine.
  • Creează interes, menţine-l, rezolvă-l parţial şi finalizează într-un link spre tine.
  • Scrie numai despre ceea ce ştii/înţelegi mai bine, despre ceea ce, teoretic, scrii frecvent pe site-ul tău sau despre ceea ce site-ul tău oferă.
  • Evită cu orice preţ discordanţa între ceea ce scrii aici şi ceea ce găseşte vizitatorul când ajunge pe site-ul tău.
  • Nu dilua/polua conţinutul cu teme prea heterogene sau prea multe. Dacă scrii un articol despre computer hardware, în care-ţi promovezi site-ul de recenzii pe teme de calculatoare, nu cădea în capcana de a vorbi aiurea despre N componente, cu link-uri către N pagini de pe site-ul tău.
  • Nu scrie despre site-ul tău! Scrie despre un subiect familiar, pe care îl abordezi pe site-ul tău, şi oferă link-uri în context, către tine. Pentru vizitator, diferenţa e colosală între „vizitaţi-ne, suntem cei mai tari în calculatoare” (adio) şi „platforma AMD Phenom, [link http://siteultau.ro/lansare-amd-phenom]de curând lansată[/link]” (hopa!).

Important

Articolele publicitare sau scrise special în scopuri de SEO vor fi acceptate numai în măsura în care adaugă valoare pe Netarhia. Simple anunțuri sau înșiruiri de link-uri într-un context inutil nu vor fi publicate.

 

Fii primul care evaluează articolul:

Loading...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Cod HTML permis: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Abonament la comentariile articolului   Abonament la toate comentariile